-------

Hej!

 

Det var ett tag sedan nu igen. Vad tråkigt att man ska hela tiden behöva skriva det hela tiden. Andeldningen till det är för att jag har vekat njuta av de sista dagarna på sommarlovet som nu idag är slut. Idag har jag varit i skolan första dagen efter skolan. Det var väl helt okej och mitt nya schema är mycket bra eller lite bättre kunde det vara men mycket bättre än vad jag trodde det skulle vara. Dock fick vi inga skåp eller datorer idag men datorerna ska vi få på tisdag och skåpen hoppas jag verkligen vi får imorgon så att vi slipper släppa på allt i en vecka som förra året.

 

Under de senaste dagarna som jag inte har bloggat har jag gjort massor utav saker. Jag har varit på bio, träffat mina vänner, övningskört, tränat, varit på tränar möte (det årliga styrelse och tränarmötet) och bakat.

 

Imorgon blir det skolan igen men en väldigt kort dag och torsdagar är mina bästa dagar. Då går jag bara till halv tio till tio över 12 ganska skönt. Efter skolan ska jag hem och slappa och sen har mamma lovat mig att vi ska övningsköra på vägen. Har gjort det lite innan men imorgon ska det bli lite mer på en riktig väg eller vad man ska säga.

 

Jag hoppas ni alla har haft en bra dag och att ni får en fortsatt  bra dag så hörs vi!

 

Kramar

evvis♥

 

Jag och min kusin som jag saknar sjukt mycket just nu:) Måste ses snart!

Kommentarer
Postat av: Angie

DU ÄR SÅÅÅÅÅ SÖT!!! och jag saknar dig!! jättemycket!

2011-08-27 @ 13:49:43
URL: http://gelo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0