2011-08-12

Hej det var väldigt längesedan nu och jag ber om ursäkt men har jobbat hela dagen och när man kommit hem sen så orkar man inget typ och då har bloggen fått lida.

 

Sitter just nu och lyssnar på låten ”what are words” med Chris Medina. Det är en helt underbar låt! Har snart lyssnat massor gånger på den och tröttnar aldrig på den. Han historia till låten är ju hemsk men fatta vilken fantastisk kille han verkar vara.  Vem vill inte ha en sådan? Han kanske egenterligen är en jätte störd och dum kille vad vet jag?? Jag känner ju inte han precis. Men vem vill inte ha en människa som gillar en för den man är och ställer upp för en i alla lägen även om de är jätte jobbiga lägen och även om något skulle skapa ett hinder i livet så skulle personen inte svika en och bara dra utan stanna kvar där och vara där för ens skulle och hjälpa en. Fatta vad feg och rädd den personen är som bara skulle sticka för att den personen man älskar kanske skulle drabbas av ex. en sjukdom som är livsfarlig och inte går att göra något åt och man skulle behöva assistans resten av livet. Det är ju då man ska vara där och finnas till och göra sitt bästa. Det är ju det som räknas och fatta vad man skulle ångra sig resten av livet om man bara hade skitit i den man egenterligen gillar och stuckit och låtit den ligga där själv när den behöver en som mest. Detta är tankar jag får när jag lyssnar på den bra låten och när man vet hans historia till låten så får man ännu mer tankar. Han verkar vara en väldigt stark person som vill allas bästa.  Det är nog ganska lätt att säga att man skulle ställa upp och göra allt för en man gillar/älskar om något hemskt skulle inträffa innan saker inträffar men när det väl har in träffar tror jag att det är ca hälften som fegar ur och det är bara de som är starka som står kvar vid sitt ord. Men detta är bara vad jag tror. Men innerst inne tror jag att vi alla är starka människor som har en vilja men väldigt många vågar inte visa den människan utan spelar att de är någon annan men det finns även människor som är sig själva och starka redan från början.

 

Som man brukar säga sanningen är alltid det bästa och det lönar sig i längden!

 

Vad får ni för tankar när ni hör den låten och är det någon som håller med mig ??

 

Kramar

Evvis<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0