En tillbaka blick av sommaren med bilder

Hej!

 

Nu var det åter igen några dagar sedan jag bloggade. De dagar jag inte har bloggat har jag varit med Anna och sedan har jag varit med Josephine och jag har varit på stan och sedan tvingade Josephine med mig på fotboll :s (verkligen inte min grej) och sen har jag slappat.

 

Idag har jag inte kommit så långt än men jag har slappat i soffan och kollat på tv och sedan har jag duschat så nu känner jag mig fräsch igen ;) Resten av dagen ska jag gör mig i ordning och äta något och sedan ska jag vänta på att Anna blir klar så ska vi träffas och hitta på något. Så vad resten av kvällen bjuder på vet jag ej än. Men hoppas på något roligt.

 

Här kommer lite bilder från denna sommaren:

 

(bilder tagna av: mig, Johanna och Caroline)

 

Kramar

evvis

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0