gässssppp

God kväll!

Fyyy vad jag är trött!! Man har ju varit piggare! Natten spenderades på Norrmalm skolan och jag råkade lägga mig vid en sak som sprutade ut kall luft vilket resulterade till att jag förs hela natten. Sen så fick jag hålla på att tjata på att några söta barn skulle lägga sig ner och föröka sova för att vi skulle upp tidigt. Innan det så hade jag och resten av ungdomstränarna lekar för barnen som vi kallade "fångarna på fortet" och då fick man ju skrika halsen av sig och sen så innan det hade vi varit på arenan och spelat bowling och ätit mat och när vi skulle gå blev det helt kaos för det var så mycket annat folk där med. Och idag har vi varit på badet och haft lite övningar i vattnet och fikat lite och så. Mötte även Agnes på 25 fjäril kan säga att jag var dö efter det och jag var nära på att vinna men under loppet kom jag på att jag ska inte andras på varje armtag och under ett lopp ska man inte det utan varannan eller inte alls helst för det gör att man tappar fart. Men jag är stolt över mig själv att hon inte var mer före mig hade inte simmat på väldigt länge så. Sen när man kom i mål helt slut kommer 2 barn i mitt lag och sa kunde du inte simmat fortare då blev man sur och sen tänkte man efter ungen kan ju inte ens själv simma fjärill än då blev man lite gladare. Det var en mycket mysigt och händelse full helg detta. Tänk vad man ställer upp för de små söta barnen. Måste erkänna att det var ett mycket lyckat läger och alla var glada och verkade nöjda så då kan man inte bli annat än glad.

Ne nu ska jag fortsätta att plugga historia och sen ska jag sova är så sjukt trött som ni redan läst. Det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig i sängen om somna tyckte jag var väl förtjänt av det så;)

God natt

evvis

Förresten vad tycker ni om min nya header?

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0