Törnrosa 21/12


Göteborgsoperans uppsättning av "Törnrosa"

 

Det var en riktigt bra och väl genom tänkt ballet. Det var även den första jag såg som jag förstod handlingen av från början till slut. Det var en riktigt fin handling och mycket kärlek var det med. Den var ganska sexuell eller vad man ska säga varenda rörelse var väl genom tänkt såg man och dansen visade verkligen handlingen bra. Men den var grymt bra men jag tycker nog att "west side story" var snäppet bättre om jag ska jämföra de jag sett den senaste tiden. Kan säga en sak att jag kommer aldrig tröttna på Göteborgsoperan det är lika maffigt och häftigt varje gång även om detta var 5 gången för mig. Det är väldigt mysigt att gå på något där någon gång i bland. Så om ni inte varit där borde ni absolut hitta någon intressant föreställning och gå på även om det kan kosta lite men det är helt klart värt varenda krona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0