Alla hjärtansdag!

Hello!

 

Idag är det alla hjärtansdag. Inget jag firar tycker det är lite över drivet. Tycker att varje dag ska var speciell och att man ska ofta göra dagar lite speciella som gör att man kommer ihåg dem.

 

Idag ska jag inte göra så mycket mest njuta av att jag är ledig om inget annat händer. Ikväll blir det afro med Josefin. Det min första gång får se hur det går hoppas på att det går bra och att det är roligt.

 

Igår kväll var jag med Josephine och Rebecka och kolla på tv och mycket prat. Det är väldigt tråkigt att vi inte hinner ses lika mycket som förut men när vi väl ses sen får man reda på mycket av varandra och det blir lite som den gamla goda tiden.

 

Vill bara tipsa om en väldigt god choklad och det är den nya Marabou med mango. Den är så sjukt god jag och Josephine vräkte i oss en sån stor chokladkaka i går riktigt god!!!

 

Ne nu ska jag föna håret och ta på mig och sminka mig.

Vi ses!

evvis♥

 

 

Bild från: weheartit.com

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0