Lördag

Hej nu har jag äntligen hittat teckning. Sitter just nu på en klippa på kusten och grillar. Dagen har beståt av solning för hela slanten och jag glömde smörja in mig så jävla klantigt!!! Så nu sitter man här och det svider på armarna. Igår så tog vi en tur på stan för att kolla om det var några nyheter för i år och några hittade vi:) jag hittade en bikini överdel som jag är sjukt nöjd med den var helt klart värt sitt pris :D har även hittat en keps som jag går och funderar över om jag ska köpa men har nog nu kommit fram till att jag ska köpa den. Den är marin blå enkel med ett vanligt gant märke på riktigt skönt och snygg och passar till mycket . Vill lägga att igår var det sjukt bra väder här och det var helt vind stilla helt sjukt för att vara kusten och det gjorde att det blev sjukt varmt och skönt. Och jag själv tog ett dopp i havet med hjälp av att pappa som puttade ner mig efter att jag stått och tvekat. Det var väldigt kallt eller jag hann väl inte känna kylan förens jag var uppe på land ;) Nu ska jag äta och vi får se om jag får tag på teckning någon mer gång innan jag kommer hem! Många soliga kramar från Evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0