-

Nu ska jag bara slänga in något snabbt medans bullarna står och jäser. Min bror fick för sig att vi skulle baka bullar idag och så blev de eftersom att han bara har typ en arm (den andra är bruten) så var jag tvungen att hjälpa till. För övrigt så är det bra trött som jag alltid säger. Just det om ni försöker ringa eller smsa mig så kommer ni inte komma fram håller på och byter telefon och jag ville ha kvar mitt gamla nummer och då blev det så här. Men är tvungen att dra mig ner till Telia när pappa kommer och fixa lite och så. Sen hoppas jag på att jag kan få sms och samtal och även skicka och ringa jag med :) Ne nu måste jag gå ut till degen i köket så ha en fortsatt bra dag! Kram evvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0