Detta är ju lite dåligt av mig får jag erkänna :D

Hej! Idag har jag varit i skolan sedan kom jag hem och har känt mig väldigt seg och typ tvingat mig själv att sitta och plugga och klämma in alla den där naturkunskapen. Tycker väl att jag har fått in lite mer så det är väl positivt. Jag har även precis njutit av en rabarberpaj och ska nu kolla på ”Sofias änglar”. Hoppas inte många slutar läsa min blogg bara för att jag inte hinner blogga så mycket nu pga skolan som jag känner verkligen går före och jag hoppas att ni förstår. Imorgon är det studie dag då jag ska plugga och bara njuta av att kunna slappa nu under de jobbiga veckorna. Så jag ska slappa hela dagen! Ne nu ska jag kika vidare lite på datorn så ses vi :D
Kram Evvis<3
Alltså det är sjukt vad jag vill ha sommar nu så att man kan bada hela dagarna :D Jag är ett riktigt vattendjur måste jag erkänna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0