I väntan på bättre tider

Hej! Sitter just nu i skolan och skulle egenterligen ha spanska nu men läraren kom inte och det stod på fronter att vi skulle göra några uppgifter på internet men jag har ingen normal dator just nu så det får bli att plugga till spanska förhöret nästa vecka så jag får lite minder att plugga. Kom på nu att jag har ca 4 prov nästa vecka måndagen har jag engelska natinellt muntligt förmodligen och på tisdag har jag idrottsprov som jag missade när jag var sjuk och på torsdag har jag spanska ett litet prov och på fredag har jag matte prov riktigt rolig vecka kommer typ gå och bli helt över ansträngd. Man får bara ta och planera bra och kämpa på ;) ne nu ska jag plugga så jag får lite mindre att göra när jag kommer hem. Kramar från en väldigt trött Evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0