Inlägg!

Hejsan!

 

Nu var det ett tag sedan igen.

 

Detta har hänt de senaste dagarna :

 

Torsdag: Var jag i skolan och hade naturkunskaps prov och sedan efter skolan blev det att köpa present till josse och kusinen. Sedan gjorde jag inte så mycket mer kollade lite på engelskan.

 

Fredag: Var jag i skolan det var ganska lugnt och sedan blev det hem slappa lite och sedan vidare till josse där kvällen spenderades och det var mycket roligt.

 

Idag: Har jag varit på stan och köpt ett par skor men det blev inte de jag hade tänkt mig från början för som vanligt när jag ska köpa något finns det inte i min storlek och sedan finns de inte att få tag på i Skövde heller och känner inte för att åka runt och sen tyckte jag att de jag köpte var sjukt sköna och fina och lite mer mig kanske . Sedan åt vi på tai pak och sedan hem och slappa. Resten av dagen vet jag ej vad som händer mer än slappa.

 

Imorgon: Blir det att jobba på morgonen och sedan plugga och sedan blir det vofflor hos farmor :D

 

Ne nu ska jag kolla vidare lite på datorn så ses vi :D

 

Kram

Evvis♥

Lite ord och märken bilderna från polyvore.com :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0