Lördag 12/3

Hejsan!

 

Nu är det Lördag igen vad tiden går fort.  Det är typ skrämmande och jag kan säga att jag är väldigt skrämd nu av vad som händer och allt inte bra för mig. Idag har jag inte gjort mer än att ta en fett sovmorgon och ätit en frukost och försökt fixa Annas header men hon hade konstiga mått så då gick det inte använda någon av mina bilder jag gjort i mitt fotoprogram och paint var helt stört så det var bara att skicka iväg ett sms och säga det till Anna. Resten av dagen blir det slapp. Är öppen för alla förslag ;) Resten av familjen är i ishallen idag och dit tänker jag inte åka det är ju så sjukt tråkigt där.

 

Ne nu ska jag ta tag i mig själv och ta en dusch och göra mig i ordning lite.

 

Imorgon blir det till att testa mina nya kunskaper och sedan vet jag ej vad som händer om jag inte har något för mig kanske det blir en tur till badet och träna om min grupp har träning får kolla upp det eller så blir det lite gym måste röra på mig nu igen efter att jag varit sjuk.  Får se vad kroppen säger och så.

 

Kram

evvis♥

 

 

 

bild från weheratit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0