Lördag!

Aa denna helgen ser ut att inte bli någon helg. En helg för mig är sovmorgon och göra det som behövs men om man ska se det från den ljusa sidan så får jag mängder av nya kunskaper som jag kan bära med mig vidare i livet. Idag har jag fått mer kunskaper om märkena och föreningarna , hur man startar och lära ut de 4 simsätten med mera. Jag har även fått lära mig några grunder i simhopp och konstsim och träffat nya människor. Imorgon väntas ännu en lång dag med bara teori och sedan ska jag Agnes och Elvira åka med tåget hem till Skövde. Ne nu är det nog dags för evve att sova så att det inte blir flummigt . Kan Varna redan för att jag kommer vara väldigt trött på måndag och aa ni som känner mig fattar nog ;) ja ne nu ska jag sova behöver min viktiga sömn så god natt!! Evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0