Saker som får just mig att bli glad!

·         Överraskningar

·         Äventyr

·         Glada vänner

·         När man får en positiv kommentar

·         Lär känna nya

·         Få prata och så med människor

·         Lära mig nya saker

·         Godis

·         Kusten

·         Åka båt

·         Bada allt med vatten

·         Mys

·         När man får ett ex. oväntat sms från en vän

·         När alla är glada i omgivningen så blir jag glad

·         När jag själv kan göra någon glad

·         Göra något jag gillar

·         Shoppar

·         Får pengar ;)

·         Resa

 

 

Många mer saker men detta är de saker som gör mig glad. Så nu vet ni hur ni ska få mig att bli glad ;D

 

Ne nu ska jag kolla på tv och mysa vi hörs mer i morgon!

 

Kramar

evvisevve♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0