Tiden går så fort!!

Oj vilka bra uppdateringar jag gör ;D Men aa ni fattar säkert varför om ni inte gör det är det för att jag går på samhälls programmet i Skövde där alla lärare gillar prov och läxor så sjukt mycket och det tar upp hela min fritid just nu i ett par veckor. Men aa jag har ju valt att gå där själv så jag får väl skylla mig själv men det är inget jag ångrar och när man inte vet vad man vill inrikta sig på så blir det att man väljer ett neutralt program.

 

Idag har jag varit i skolan och hade en lite men ändå skön sovmorgon. Sedan har jag åkt med bussen hem och nu sitter jag här i mjukisbyxor första gången i världshistorien måste jag säga. Anledningen är för att mina byxor hade en sömn i midjan som har tryckts in i huden och när man pluggar vill man vi ha bekväma saker på sig.  Resten av dagen blir det att plugga och sedan ska jag sluta vid åtta har jag bestämt mig för och då ska jag kolla på tv och sedan sova.

 

Just nu skulle jag vilja:

·         Sova

·         Inte behöva plugga

·         Ett ton med choklad och bullar

·         Ett gäng med mysiga vänner

·         Cola

·         Ha sommar med minst +20 grader

·         Vara på mitt allra bästa ställe på hela jorden KUSTEN

·         Bada och åka med våran båt edvina

·         Shoppa allt jag känner för

 

Imorgon blir det skola igen och engelska prov och sedan en sjukt lång dag 08.00-15.50 och sedan hem och plugga :D Pluggpluggplugg!!

Ne nu kallar engelska böckerna!

 

Kramisar

 

evvis♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Erica

vi måste hitta på något snart! alla i hela gänget :) är såå trött på allt plugg nu!

2011-03-30 @ 20:25:15
URL: http://ericaslivtyp.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0