Timmersdala är väldigt öde!!

Timmersdala är väldigt öde måste jag säga. Hentrop är ganska öde med men inte lika mycket som Timmersdala. Är nämligen hos min mormor och morfar. Har varit hos Britt och klippt mig och mamma hade annat att gör så hon ska hämta oss seda och pappa är i sälen/mora igen. Jag har precis ätit tacos och ska sart plugga lite mer matte.  Innan idag så har jag varit i skolan och jag och Filiph har nu bestämt att vi ska försöka med ett godisförbud i 2 veckor. Detta är för att visa våra kära vänner att vi kan klara oss utan godis och att det dära ordet skräll ska upp komma minder.  Så vi gick till willys och köpte oss var sin godis påse och mumsade och aa vi gör oss redo för två hela veckor om vi nu kommer klara det vi säga.

 

Nu kallar matteboken och aa jag känner att jag vill plugga så jag kan slappa seda.

 

I helgen blir det två heldagar i Jönköpig och jag får hoppas på många nya kunskaper rikare och att jag ska bli en bättre tränare och att jag kan hjälpa till mera.

 

Ha en bra dag så ses vi!

Måste säga att det är väldigt skönt att kunna dra handen genom håret utan att behöva dra sten hårt för att komma igenom det ;D

 

Kram

Evvis♥

 


Kommentarer
Postat av: carro!

hahah förlåt evelina för att jag skrev skräll, jag var bara tvungen! :P :)

2011-03-03 @ 20:33:43
URL: http://whitewall.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0