Vet att jag gjort detta innan men ..

jag har fått väldigt många nya läsare så varför inte igen ;)

Lite oväntat och om mig:

 

·         Har ca 820 dagar kvar till studenten och ca90 dagar kvar till sommarlov

·         Gallen i att bada (vatten)

·         Fobi för fåglar

·         Älskar mina vänner

·         Tycker om att hjälpa andra

·         Verkligen ingen tävlings instinkt alls, alltså inte tävlings människa bryr mig inte om det är så att jag tävlar             och kommer sist bara jag tycker det är roligt att tävla i det jag tävla i så är jag nöjd.

·          Älskar äventyr, bara åka någonstans utan att veta vart eller göra nya saker

·         Älskar att baka och laga mat, lättare sagt galen idet ;)

·         Hatar att vara ensam hemma

·         Är Tyvärr beroende av det godaste som finns godis

·         Älskar nya prylar helst tekniska saker som helst är ny inkomna

·         Jag är beroende av min iPod

·         Vill resa till USA i ett par månader

·         Vet inte alls vad jag vill bli eller jobba med

·         Vill ha en framgångsrik framtid

·         Jag är en person som folk nog lätt får en uppfattning om att jag är blyg men aa om du känner mig så får du           nog ändra din uppfattning om mig ;)

·         När jag ska heja oförberett så låter det sjukt ofta som att jag är sur

·         Är väldigt bra på att upprepa saker (alltså att jag skriver ofta samma saker och så)

·         Bloggar för att det är roligt och skiter ganska mycket i vad jag skriver

·         Har just nu godisförbud med Karin och Filiph jag är så sjukt godis sugen men jag ska stå ut tills på måndag.           Då har det gått 2 veckor!

 

Här har ni lite smått och gott ;)

 

Kram♥

 

evvis

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0