Efter 00.00

Hej!

 

Sorry att jag inte han slänga in något inlägg igår fredag. Just nu ligger jag med min kära dator i knät och drömmer mig bort om hur livet kunde ha varit och vill vara. Har nyss kommit in från en liten kort cykel runda för hos Anna och rätt som det är kollar Anna ut i fönstret och där står Caroline och Josefin och Adam och det var riktigt mysigt. Innan på dagen så var jag i skolan och sedan direkt efter skolan åkte jag och mamma till Lidköping eller det är väl det som är närmast Skövde?? Och det var meningen att mamma skulle shoppa men som alltid slutade det med att det var bara jag som kom hem med nya prylar. Det blev en odd molly väska och sedan en sjukt söt kofta från espritte (stavning) och 5 par trosor. TACK min lilla söta mamma! Får ju inte köpa svart för min mamma just nu eller då får jag köpa det själv för hon tycker att jag bara har svart så hon har satt ett litet stopp men det är lätt att ändra på. Ne fy vad trött jag blev nu kanske är dags att stäng av datorn men just nu orkar jag inget känner jag. Detta ska bli en riktigt slapp helg tycker jag det känns som att det var ett tag sedan för jag har ju alltid haft sim och lek grupper på söndag mornarna men nu denna helgen har  jag inget så då kan jag sova ut och göra det jag känner för. Fy vad skönt men nu börjar gäspningarna komma allt tätare så det är nog dags nu.

 

Hoppas alla får en bra natt sömn så hörs vi lite senare idag :D

 

God Natt Kramar Från

evvis♥

 

 

foto av : Caroline Bergström!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0