Sista dagen på v 21

Livet rullar på vilket känns både soligt och roligt. Det sorliga är väl att allt går så fort fram att man inte hinner med allt eller så känns det och att allt det roliga man upplevts läggs bakom en och glöms bort lite. Det roliga är ju att det är närmare sommar lov och på sommarlovet ska jag ju åka utomlands och jag ska ha så mycket roligt med mina underbara vänner.  Jag och Erica chattade i veckan och jag kände mig så uttråkad så jag frågade henne om hon hade något roligt att berätta och hennes svar var nej och hon frågade det samma till mig och mitt svar var nej och då kom vi fram till att vi har ganska tråkiga liv ibland och det vill vi ju inte. Så nu ska vi förbättra de känns redan som att det har börjat bli roligare men det kan ändå bli mycket roligare.

 

Idag har jag först tagit en riktigt skön sovmorgon sedan har jag pluggat matte och kollat på massor olika repriser på bra program och sedan har jag slappat och laddat för en ny kort skolvecka med mycket inlämningar och redovisningar och 4 timmars prov. Resten av kvällen ska jag nog göra det jag känner för så det blir nog alltid något.

 

Ne nu ska jag hitta på något så ses vi

 

Evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0