sista maj !

Nu var man äntligen tillbaka i den underbara soffan helt slut och känner just nu bara för att kolla på ”fyra bröllop” och sedan sova. Dagen har bjudit på 4 timmars nationellt matte B prov och det var j*vligt jobbigt sista timman var värst då var man helt slut och man viste knappt vad man skrev. Sedan efter det så hade vi en lektion till och då fick vi kolla på film i hörsal D som är som en bio salong typ. Sedan har jag och Karin konstaterat att jag är nu matte fri för alla framtid förhoppnings vis. Många i min klas är ju lediga ca 12 veckor från matten men själv så är man klar med den!!!!!Borde egenterligen firas. Sedan efter skolan så gick jag till stan med min saknade Josephine och det blev en fika på Rådhuset och en tur på stan. Sedan så cyklade jag hem och har nu precis ätit och har som sagt nu hamnat i the Lovely soffa. Resten av kvällen blir slapp och imorgon är det mammas födelsedag och det ska vi fira lite igen och sedan är det skolan som vanligt och efter skolan ska jag träffa Ulrica, Sanna och Felicia och planera sim och leken till hösten så att det blir bra grupper och att många nya får komma in. Sedan så är det en liten lång helg.

 

Tänk att på fredag är det 2 veckor kvar i skolan där av 4 dagar är vi lediga. Tänk att nästa fredag tar alla treor studenten det kommer bli tråkigt tycker jag för vilka ska man nu spana in ;) de som kommer bli 3:or nu är ju inte lika roliga att spana in…. Men aa jag får väl se det lite positivt för att det blev ett steg närmare för mig själv till studenten.

 

Ha en bra dag!

Kram

evvis♥

 

©


Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

Hej har en ny tävling å min blogg där du kan vinna produkter från Nivea.

Delta gärna=)



http://www.lovemercury.se/?p=3294

2011-05-31 @ 22:51:39
URL: http://www.lovemercury.se/?p=3294




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0