V.20

Hello!

 

Nu får det här j*vla regnet och målen försvinna jag vill ha sol och värme så man kan bada och sola och åka till det bästa stället på jorden KUNGSHAMN!! Tror att jag och min familj ska försöka ta oss ner snart. Båten är nu hemma igen och pappa  ska fixa den så att den blir redo för havet.

 

Idag har jag varit i skolan i några timmar och sedan hem och slappade i några minuter och sedan pluggade jag och har precis tagit ut min kaka ur ugnen och ska snart ta en bit av den. Sitter även nu och uppdaterar min iphone och det tar ju tusen år det brukar aldrig ta så lång tid så jag blir lite fundersam. Men jag har ju gjort en backup så det kommer blir bra får jag hoppas.

 

Ne nu ska jag avsluta detta så hörs vi imorgon!

 

Kram

evvis♥

 

 

 

Bild:tagen av mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0