8/11

Hej!

Just nu är det väldigt dåligt med uppdateringar och jag ber om ursäkt men har lite annat att göra.

 

Igår så var jag i skolan och sedan hem och plugga. Efter allt pluggande blev det LÅNG promenad med bästa Johanna. Vi gick väldigt långt genom hela Hentorp, närmare Billingen, Våmb och tillbaka till Hentorp.  Riktigt mysigt och mycket prat och skrämmande. Vi gick på en väg där vi har massor minnen ifrån en vår för ett år sedan typ. Vi trodde det skulle ske igen men så blev det inte som tur var. Vi båda var livrädda och hjärtat slog väldigt fort. Haha! Sen så blev vi sugna på att överraska lite så vi gjorde det genom att säga hej till Anna som trodde det skulle stå något på trappan. Sen gick vi hem och då blev det sängen för min del. Detta var grymt mysigt och roligt. Detta ska vi göra om och då har Anna lovat att gå med och då ska vi ha äventyr ;)

 

Idag är jag i skolan oh sen så ska jag hem och plugga och sedan på utvecklings samtal. Imorgon är det skola och sedan ska jag till stadshuset på kvällen och mina två kompisar svek mig så jag ska få står där med några okända människor och jag vet inte ens vart jag ska :s läskigt! Men jag överlever nog.

 

Ne nu måste logga ut för nu dör min dator snart.

Hejdå!

Kramar

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0