Nu var man tillbaka igen

Hej igen!
Det blir många inlägg denna dag ;) just nu sitter jag i soffan. Höll på att skriva skolan istället för soffan. Har tidigare idag sovit och kollat på lite plugg.
Vill ni veta något läskigt som hänt mig idag?
Det får ni göra ändå. Någon har tagit min mobil och smsat till anna och frågat när bion börjar och jag visste ju det redan. Jag har inte ett enda minne av att jag skrivit det. Och min mamma är det inte heller för hon jobba, jag själv låg och sov och min far kan inte min mobil/ kod och min bror kan inte min kod och han brukar inte skriva så och han vet när den börja. Läskigt eller!! Jag kan ju inte ha gjort det i sömnen liksom även om jag kan göra väldigt konstiga saker men inte detta. Det måste spöka hos mig! Fyyy vad läskigt. Undra vem det är tänk om det är jag som gjort det i sömnen.

Haha ni måste tro att jag är konstig men detta är sant.

Väldigt läskigt och när jag berättade de för anna tyckte hon att jag verkade läskig ;) haha!

Ne nu ska jag slappa lite till innan jag far vidare till bion.
Ha det bra så hörs vi:)

Evvis<3

Här kommer en bild på min och söta Erica:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0