Premiärrrrrrrrrr!!

Ikväll är det äntligen dags för premiären av den nya twilight filmen breaking dawn part 1. Jag är egentligen inget direkt fan men filmerna är bra så det ska bli roligt att se den. Så idag kommer det bli mycket sovande på dagen och plugg. Sen efter elva kommer jag och Anna bege oss ner mot bion. Just nu sitter jag i skolan och har ett tråkigt hål då alla andra i min klass har matte eller så har de sovmorgon. Pga att jag läser spanska steg 3 så har jag ingen sovmorgon.

Igår så var det skola som vanligt och sen lite plugg och sen träffade jag Johanna och vi tog en promenad och vi fick även med oss Anna. Det var mycket mysigt. Sedan så gick jag och la mig när klockan var ca halv 10 och sten somnade direkt.

För övrigt är allt sådär är på väg eller lättare sagt är förkyld så näsan rinner och de samma med ögonen. Hela ansiktet ser tröttare ut än vad jag egentligen är. INTE BRA!!! jag var ju nyss jätte förkyld!! Men resten av kroppen mår mycket bra och känner för att hitta på något spännande. Men inget sådan händer idag dock.

Ne nu ska jag leta efter fakta om vad Kina tycker om konflikten i Nord- och Sydkorea till vårat FN spel. Men det är inte lätt det står typ inget. Sen har vi testat att ringa ambassaden men de blev typ sura på oss. Kina har ju diktatur så det är nog pga det. Får väl ta och leta lite mer på djupet. Hitta verkligen inget!

Men nu får ha en grymt bra dag så hörs vi!

Kramar

evvis♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0