Sista dagen i veckan

Nu var det söndag igen. Det känns alltid lite konstigt med söndagar vet inte varför men det är bara så. Just nu sitter jag med farmors iPad och njuter (älskar den vill ha en egen men mamma stoppar mig). Andlednigne att vi har den är för att vårar bredband krånglar och Telia ska skicka en supporter men det kan ta upp till tre dagar. Vi i min. Familj är i stort behov av datro och på denna iPad är det "fri" suft på fast det är endast vad jag tror andlednigne är att vi har den. Hatar när bredbandet lägger av för jag måste ladda över massor skol arbeten och skicka in massor. Som ex engelska, svenska och spanska så har lite smått panik!!!! Idag har jag jobbat sen var farmor och farfar här och då pratade jag ned dem och åt sen nu så pluggar jag lite så gått det går. Sen ska jag snart iväg och fiaxa redovisning med Rebecka och Erik så fort han svarar. Sen blir det vidare till farmor och farfar. Imorgon är jag LEDIG då ska jag SOVA!!:) sen plugga:( Ne nu måste jag dra. Vi ses! Kramar Evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0