endast några timmar kvar!!!!

Hej kära läsare!

 

Imorgon är det dag då jag föddes för 17 år sedan :D Idag har jag haft skola som vanligt. Efter skolan åkte jag hem och somnade i soffan vilket var fantastiskt skönt. Sen har jag precis ätit lite och nu ska jag läsa några sidor i samhällen det är verkligen det man vill göra en fredag kväll. Men har man en lärare som tänker mer på provet än oss och lägger provet på en måndag så får man göra det. Inget roligt alls och speciellt inte att man ska behöva plugga på en lördag och ens egna födelsedag!! Det är skit svårt vill jag till lägga med.

 

Om vi ska pratat om något annat så har jag hittat en jätte bra artist. Jag är helt kär i hennes låtar och hon heter Maria Mena. Hon är grym!!! men mina vänner tyckte hon verkade jätte deppig och det är inte sådan musik jag brukar lyssna på. Jag gillar inte ex. Håkan Hellström alla tycker jag är störd nu men han kan inte sjunga och hans låtar är så gnälliga och deppiga. Får säkert massor människor emot mig nu men aa det är vad jag tycker och tur är det att inte alla tycker samma hur skulle det se ut? Jo alla skulle vara galna då ju;)

 

Ne nu ska jag läsa samhäll B så ni får ha det bra.

Hejdå!

 

kramar

evvis♥

 

©

ge mig sommar och kusten nu!!! vill inte ha kyla och frost utan dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0