Happy

Nu ligger jag här i sängen och ska sova. Ska faktiskt upp om 7 timmar så det kan behövas. Idag/ igår hade jag en jätte bra födelsedag tillsammans med släkt och familj. Vi åt mycket god mat och tack för alla mina presenter. Fick en resväska (nu ska det resa utomlands själv men får vänta ett år min mor släpper mig ej) , sen fick jag en röd kofta, pandora armband, berlock till armbandet, present kort på smycka , massor pengar , hem redskap så nu kan jag snart flytta hem ifrån :) vill även tacka mina fina vänner för alla sms och blogg inlägg om ni vill se något roligt inlägg ska ni klicka in på denna blogg mylifethewayitis.blogg.se får igen där lite ;) ne nu måste jag verkligen sova! Godnatt!

Kramar evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0