Hello my darlings!

Hej hopp bloggen! It's me again!! Har ni saknat mig?? Jag har saknat er!! Just nu sitter jag brevid min allra bästaste och mest underbara vän Erica på en svenska lektion och bloggar (shh, säg inget till läraren om att jag inte lyssnar). Ikväll ska jag träffa en av mina andra bästaste kompisar nämligen Anna. Vi ska kolla på Grey's Anatomy och bara mysa i våra , sånt som alla tjejer gör en fredagkväll. Vi ska ha pyjamasparty med våra dunkuddar i våra pyttesmå pyjamaser. Hihi. Nej nu måste jag nog lyssna lite grann på vad läraren säger här, men jag orkar inte bry mig om någon läskig bok från 60-talet som handlar om afrika och england... Längtar tills ikväll! Nu måste jag dra, sakna mig inte för mycket mina gulleungar- jag kommer snart tillbaka!! Pusspuss på er snuttegull!
Den här bilden gillar jag på mig själv! Visst är jag söt??!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite fjortis över det eller? ;) Ni är ju för goá!

2011-10-28 @ 16:06:33
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0