Idag

Idag har varit en väldigt bra dag till början men i slutet stressigt. Vanlig torsdag (eller kanske inte )med sovmorgon och sluta 12 men idag blev det 4 för att vi fixa våran redovisning . Som vi ska ha imorgon! Sen blev det hem och äta var vrål hungrig då, sen öva in en text och sen slappa. Det låter nog inte så stressigt men det var det. just nu ligger jag i min underbara säng och ska snart sova. Humöret är just nu nästan på topp och ögonen faller snart ihop men livet rullar på för det :D

Idag har jag även kollat runt bland Högskole och universitets utbud. Jag vill flytta till Göteborg! Det är det enda jag vet med min framtid vet inget mer vad jag vill, jag vill ha något mål, något jag kan se fram emot och verkligen sattas på. Jag vet ju knappt vilket område jag vill jobba och plugga inom. Man kan ju liksom inte klara hela livet på lite små jobb hit och dit. Vart kommer man med det liksom ?? Inte dit jag vill i alla fall. Ne nu får jag lugna ner mig. Jag får nog gå och tänka lite vad jag tycker är intressant , hitta mitt inrest innersta jag intresse, vad jag gillar, något jag skulle vilja spendera flera timmar på och inom vilken kategori och sen minska mitt intresse för att kunna allt.

Det är allt en djungel med allt detta. Varför börjar man få lite panik över detta så här tidigt? Jag har ju tid på mig! Det är frågan just nu!

Ne nu ska jag sova och fundera vidare och drömma sött.

Kramar
Evvis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0