Måndag v43

Ny vecka är nu startad och jag är beredd på nya utmaningar och uppdrag. Just nu ligger jag i sängen och ska sova (inte likt mig att vara i sängen så här tidigt). Idag har jag haft en lång skoldag med ett hemskt prov som jag inte ens vill prata om. Sen hade jag de bästa lektionerna på hela veckan webbdesign och massage. Tiden bara ringer iväg och man tittar inte på klockan en enda gång under lektionen!:) Sen när jag kom hem somnade jag i soffan (skräll mig )och sen så kollade jag på tv, åt ben & jerry och njöt av att vara lite plugg ledig. Denna vecka är prefekt tycker jag ett prov idag och en redovisning på fredag och sen så har jag inget runt om att läsa på för att vi haft prov precis och inte börjat på något nytt. Får nog göra lite eng och spanska imorgon alltid bra att repetera;) Ne nu kommer nog John blund snart känner jag så det är nog dags att avsluta detta inlägg. Jag vill avsluta med att säga att jag har världens bästa vänner och familj love you!<3

Kramar
Evvis<3

En mening anna har lärt mig: vänskap är kittet som håller ihop världen! Det samma tycker jag gäller kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är allt fin du!

2011-10-25 @ 19:51:38
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0