nu är man17...

Tänk att jag nu har varit 17 år i snart 4 dagar men känner ingen skillnad alls. Mer än att man kan säga att man är sjutton utan att måste till lägga att man fyller snart.

Just nu sitter jag i skolan och har ett jätte tråkigt hål för alla andra i min klass har antingen matte c eller sovmorgon. Har haft en lektion än så länge och endast två är kvar. Sen slutar jag och då ska jag hem och hitta på något men vad vet jag ej än.

 

Vill även säga att det är endast tre dagar kvar till HÖSTLOV som verkligen inte kommer fel. På lovet ska jag slappa och göra sånt jag inte gjort på länge. Träffa kompisar och bara njuta och sedan ska jag till Göteborg och kolla på "West side story" med min mor. Längtar väldigt mycket!! Känns som det var evigheter sedan man var ledig och framför allt sova länge. Jag har inte haft en enda sovmorgon på lite mer än två veckor. Så jag ska verkligen sova och göra sånt jag gillar att göra.

 

Ne nu ska jag kolla runt på nätet lite och se vad jag hittar så hörs vi. Kanske slänger in en polyvore sen vem vet??

 

kramar

 

evvis♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0