Rubrik

Hej!
Hoppas alla mår bra? Själv är jag på bättrings vägen och halsen gör inte ont längre men hostan är kvar men inte lika ettrig men jag är fortfarande i målbrottet. Idag har jag varit i skolan. Startade skoldagen med en rygg massage och nack massage sedan hade jag webbdesign och sen engelska och natur. Efter skolan ska jag hem och plugga spanska och lite engelska. Sen ska jag och min familj iväg och fira morfar lite för att han fyller år idag. Sen ska jag sova ut så jag orkar med morgondagen som kommer gå i ett.
Imorgon har jag sov morgon som i mitt fall får strykas för att jag måste plugga. Sedan blir det iväg till skolan och ha två lektioner och efter det ska jag sluta egentligen men ne då ska vi på någon skolbio och en föreläsning. Och jag som ska sluta 12 får sluta 3 i stället och sen kl 4 ska jag till skolan igen och i mellan 3-4 ska jag hinna äta något med. Vid 4 ska vi åka till tibro på skol uppdrag och där ska jag vara hela kvällen. Det kommer bli en evvis dag jag gillar när det är saker i ett om jag är utvilad och pigg.
För övrigt så rullar allt på som vanligt och nu börjar alla prov köra igång. Sen är det endast 10 dagar kvar till min födelsedag. Och om tio dagar är det bara 1 år eller 325600 minuter kvar tills jag blir 18 år. Då vet ni det ;)
ne nu ska jag logga ut här i från!
Vi hörs
evvis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0