Snart helg !!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Eller jo jag vill skriva ett jätte långt inlägg med känslor och tankar men orkar inte alls det. Något jag skulle kunna göra vad som helst för just nu är att bli av med min hesa röst och hosta!!! Jag vill inte låta som en kille och behöva prata om hela tiden för att ingen hör. Varför måste sjukdomar finnas är inte det extremt onödigt. Nu låter jag som världens mes och klagar för en jä*la förkylning medans andra ligger på sjukhuset och kämpar för att vara i liv. Varför ska man aldrig vara nöjd!
Läste några kända bloggar och mina vänners bloggar och alla hade minst en mening med kärlek i. Tänk vilken stor grej det är och att det är inte bara jag som saknar kärleken från en han. Tänk att flera människor tänker på det alla gör ju det även om tanken inte är så stor som mina kan vara ofta. Det finns alltid i allas tankar allt har med kärlek att göra i detta samhälle. Det kan vara som kärlek till jobbet, skolan , familjen , vänner och djur. men den största kärlek är nog trotts allt till familj och släkt. Tänk de människor som aldrig får känna den där kärleken mellan två personer. Som sitter där hemma i sin lägenhet / hus själva i tystnade. Eller som aldrig kommer få känna det där pirret i magen och värmen. Någon som alltid finns där och gillar en för den man är som man kan dela alla olika stunder i livet med. Ne fy vad tråkigt aldrig att jag skulle vilja det. Jag vill inte hamna i den situationen att jag blir själv och inte få känna det där pirret i magen som alla pratat om. Ne fy det hoppas jag verkligen inte på. Men sen så finns det ju faktisk människor som bil vara själva och inte vill bara kära utan nöjer sig med sin släkt och familj och vänner och egentligen är inte det fel på den kärleken heller men det är något mer speciellt att få dela ett liv med en människa man verkligen älsk älskar. Sen så behöver ju kärlek inte alltid vara positivt heller det kan ställa till med många problem med men aa det är inte så ofta man får höra om det kanske är det för att man inte vill höra det? Vad vet jag? Detta är ju va jag tror och tänker och jag hoppas ni tänker på ett annat sätt och har egna åsikter. Och jag tänker verkligen inte vilja att nu ska alla ni som läser detta tycka så här utan detta är bad jag tycker!

Oj då nu blev det vist ett långt inlägg och det jag inte orkade skriva om. Men jag fick en tanke som bara rullade på sen så det gick så fort att skriva det så jag var bara tvungen att skriva det.

Ne nu måste jag verkligen sova om jag ska orka upp imorgon!

Godnatt
Evvis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0