solensdag, elr inte

Hejsan!
Nu sitter jag här fram för datorn igen. Väldigt trött idag har nog inte sovit tillräckligt i helgen sen så gick jag upp tidigt idag som alla andra söndagar och lärt 70 barn att simma. Så mitt huvude är ganska slut och min hals aa ska vi inte ens prata om. Men om en timma ska jag till badet igen och tjata på ännu mer barn. Vi ska ha en liten mini tävling för barnen i klubben. Så idag kan man säg att jag bor på badet. Sen i kväll ska jag SOVA och SLAPPA.
Imorgon blir det skola lång dag...... Sen så efter skolan blir det plugg.
Tis: skola, plugga
ons: skola, plugga
tors: skola, plugga, åka på ambassadör uppdrag
fre: skola, kalas
Ne nu ska jag slöa lite så jag orkar ett par timmar till i badet och i värmen.
Vi hörs :)
kramar
evvis<3
Bild från det bästa stället som finns<3 som jag alltid varit varje sommar och kommer alltid var! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0