Trötter det är jag det

Gokväll allt folk!

Just nu sitter jag här i fåtöljen och kollar på tv. Ögonen vill gärna gå igen. Idag har jag haft sovmorgon sedan en lektion och sen hem och göra min historia inlämning som nu efter många timmars slit är den inne :D sen så blev det n sväng till badet för att ha tränar möte. Som gick väldigt fort och lätt. Sen åkte jag hem och duschade och nu sitter jag här som jag skrev innan :)

Imorgon blir det skola sen ska jag fika efter skolan och sen vet jag ej.

Igår var det skola och efter skolan blev det ambassadör möte och lite planering för hur vi skulle dela upp resorna med mera. Sen så åkte jag hem och skrev på historian sen så somnade jag.

Just nu vill jag bara sova eller göra något lugnt och avslappnade. Har även konstaterat en sak och flera timmar framför dator i flera dagar är inte bra har just nu ont i huvudet och ögonen orkar typ inget mer . Så det tipsar jag ej om.

Nu ska jag kolla vidare på tv:n och sen sova.

Mvh
Evvis<3




Hon+Han=sant?

Bild från Kungshamn från i sommras:) vill dit nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0