:D


♥Hej!

Idag har det varit en sån där dag man behöver ibland en dag som är helt oplanerad och man gör det man känner för. Idag har jag först tagit en liten sovmorgon. När jag hade vaknat till lite så åkte jag med mamma och pappa och träna. Sedan så har jag tagit en skön och lång dusch och tagit hand om mig själv lite. Sedan åt jag tacos och efter lunch så åkte jag och pappa och övnings körde och nu var det verkligen riktigt övningskörning både på skogsvägar och ”vanliga vägar” och sedan har jag kört i rondell och korsningar och korsning med trafik ljus. Det gick väldigt bra men måste erkänna att jag var nog lite skraj men det var ju ändå första gången så vad kan man vänta sig mer då liksom ;) Resten av dagen ska jag slappa och sedan grilla med min kära familj och sen vet jag inte vad som händer mer.   Har faktiskt tagit en mobil fri dag idag får se hur länge det håller ;)

 

Igår var jag hos mina kusiner och firade min ”lilla” kusin med god mat och mysigt sällskap och mycket prat.

 

Imorgon ska jag upp tidigt och åka till badet och vara där i ett antal timmar för nu startar sim och leken igång. Det ska bli mycket roligt och det ska bli roligt att får testa mina nya kunskaper och få träffa så många barn som är så glada och positiva så att man blir helt över lycklig i kroppen. Sedan ska jag plugga och göra klart lite inlämningar och sedan slappa.

 

Ne nu ska jag slappa vidare så hörs vi!

 

Kramar

Evvis♥

 

PS. Det är inte så att jag inte svara på mobilen bara för att jag har en ”mobil fridag” men så länge det går så ska jag slita mig ifrån den lite jag som vanliga fall bor i min mobil ;)

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

åååh vad härligt det såg ut! Vart är det? :)

2011-09-18 @ 19:34:08
URL: http://lovice.blogg.se/



Postat av: evvis

svar: Det är i Grekland på ön Zackyntos :)

2011-09-18 @ 20:55:40




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0