Lovet näst sista vecka

Detta är liksom mitt sista riktiga sommarlov. Det är nu bara en vecka kvar sen rullar vardagen igång igen. Och om mindre än 300 dagar är studenten!!! Försöket njuta av lovet så mycket som möjligt men det där med sov morgon har jag inte lyckats med så jätte mycket för jag har jobbat eller farit runt. Ska försöka få lite sovmorgon i veckan! Har jobbat enda från i onsdags till igår ganska segt för det har typ inte varit något folk och så. Tror det blir två jobb dagar denna vecka och resten ledigt. Idag ska jag snart fara till Agnes stuga med tre andra och på onsdag ska jag nog åka till Göteborg med josse. Ne nu måste jag hoppa in i duschen. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0