1december

Om mig själ

Jag heter för er som inte vet Evelina. 18 år och bor i lilla staden Skövde mellan värnen och Vättern. På fritiden är jag väldigt mycket med kompisar, familjen, jobbat och kör runt i mina Pärons bilar efter att för ca 2 veckor sedan tagit körkort. Jag är en person som älskar att sova och hitta på saker. Har enormt stökigt rum och är väldigt rastlös av mig. Jag är inget stud i skolan utan är enormt glad för ett G även om alla i min klass är sådana med höga krav. Jag är inte ett dug tävlings inriktad. Har ett väldigt litet sport intresse och ser nästan aldrig på sport. Jag har i 11 år men dock än idag simmat och även tävlat dock inte på hög nivå utan för skoj skull. Men jag har inte slutat med simningen helt utan jobbar som simlärare/ tränare vilket jag stor gillar. Om mina vänner skulle beskriva mig med 3 ord skulle de nog säga : så himla knäpp. Varför är nog för att jag är väldigt spontan , glad och galen ;)

Vet inte mer vad man kan skriva men hoppas detta blir bra.

/evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0