23 december något pinsamt jag har varit med om

Dan före doppare dagen åå jag längtar tills imorgon!!!!!!! Det ska bli så mysigt att träffa alla släktingar och äta massor mat.

Säg något som inte är pinsamt som jag har varit med om. Jag har råkat gå in i fel hus, jag har tagit i en hand som jag trodde var min mamma men visade sig vara en random, jag har råkat ta fel kundvagn, jag har sagt saker till fel personer, jag har ramlat mitt framför icke rätt person/ personer, jag har sagt massor pinsamma saker. Jag har gjort så mycket mera saker men det skulle ta för lång tid att räkna upp. Men på något sätt tror jag att alla pinsamma saker man har varit med om har fått en att lära sig flera saker och även våga mera. Detta är något som man även kan ha roligt av efterhand och det har skapat mycket skratta hos mig själv och även för andra.

Det är ganska roligt att göra pinsamma saker eller lagom pinsamma saker! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0