i mitt huvude snurrar tankar man inte vet vart de kommer ifrån

 Okej jag är nog en av de i hela världen som drömmer så sjukt mycket och det värsta är att när jag vaknar minns jag dem så väl och ibland måste jag nypa mig i armen för att det känns så verkligt. Jag kan drömma om nästan allt fråga mig inte vad det kommer ifrån och varför för det kan jag inte riktigt styra tro mig jag har försökt. I natt ex. då drömde jag att jag blev av med mitt körkort för att jag hade kört för fort i en nedförsbacke och jag vaknade av att jag skrek. Jag kan drömma om att jag är med i krig och jag har även drömt pinsamma drömmar typ som att jag vaknat upp och försovit mig och bara sprungit till skolan utan kläder och jag hade då panik för att jag var naken, jag har drömt att jag blev instängd i ett rum med en duva och precis när den skulle gå till attack så vankade jag och kunde inte sova på en timme för att jag trodde duvan var i rummet och sedan drömmer man drömmar man önskade var sanna!  Någon mer som gör det? Det är alltid personer med i drömmarna som jag vet vilka det är men kanske aldrig pratat med dem och i drömmen gör jag det och jag drömmer typ att mina närmaste vänner gör saker som de aldrig skulle göra. Jag tycker det är jätte häftigt att drömma och att man kommer ihåg dem men ibland önskade jag att jag drömde mindre och mer var verklighet. Vart kommer ens drömmar ifrån och varför är det drömmar man vill ska vara sanna ibland? 

 

Det är la något man kanske får ta reda på för att få svar. 

 

/evve

 

kommentera gärna!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0