Måndag

Godmorgon!
Just nu sitter jag i skolan och har precis pratat börser,  livet på samhälle ;) Idag är det en lång dag i skolan och efter skolis ska jag hem och skriva klart min historia inlämning och börja lite på min samhällsinlämning.
Förresten förlåt att jag inte bloggat men har inte haft tiden till det de senaste. Har haft ganska mycket att göra.
Min helg:
Fredag: var det skola på dan sedan efter blev det en fika på stan med anna och erica. Sedan på kvällen firade vi min bror med släkten.
Lördag: Vaknade sjukt tidigt så jag gick upp och skrev så mycket jag bara orka på historian och sen blev det en tur till stan. Det blev en tröja på YAP en vit t-shirt som var lite annorlunda från HOPE. Sen på eftermiddagen hade vi en lite simtävling i klubben för barnen. Sen på kvällen slappade jag.
Söndag: Var jag på badet och sen skrev jag det mesta på historian. Sen på kvällen så ville mamma gå på bio så jag hängde med henne på "järnladyn" tror jag den hette det var jag och alla 40 +are haha men vad gör man inte för sin mamma som ställer upp så mycket för en själv. Sen när jag kom hem slappade jag och kolla på wallander.
Ne nu börjar vi igen efter en lite bensträckare så vi hörs!
kramar
evvis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0