-

Nu är jag å sjukt trött efter att ha bara sovit 6 timmar i natt (som är väldigt lite för mig) och jobbat imorses. Dagen startade på badet då jag gick igenom en ett antal barn lättare sagt ca 80st som ska lära sig simma. Sen så hem och lagade mat till min familj för ingen annan orkade och jag kände för att fantisera ihop något och det lyckades jag mycket bra med. Sedan mitt under matlagningen kom Johanna och gjorde mig sällskap medans jag lagade mat. Sedan åt jag och umgicks med Johanna det var väldigt mysigt (det var ett tag sedan vi var själva). Sen när jag kom hem så hoppade jag in i duschen och nu så har jag fastnat framför Wallander så det lär nog ingen evvis i sängen före 11. Imorgon är det dags för att börja följa det nya schemat och även starta en ny kurs (religion A).
En mycket mysig dag!
Men nu ska jag kolla vidare på tv så hörs vi.

Kramar
evvis♥


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0