Det är jag igen!

Tjosan alla Evelinos bloggläsare! Det är Evelinos mycket goda vän Erico Hernando som skriver. Evelinos ville att jag skulle gästblogga så det tänkte jag göra. Men problemet är bara att jag inte har en susning om vad jag ska skriva. Jag kan ju alltid avslöja några pinsamma hemligheter om Evelino, fast det brukar man ju spara till bröllopet och sen är det ganska taskigt att som kompis avslöja pinsamma hemligheter på en blogg, som hela världen kan läsa (eller ja, alla som kan svenska för annars är det ju inte lätt att läsa, om man inte använder google chrome som kan översätta internetsidor förstås). Det fick mig att fundera. Evelino kanske har några utländska läsare som är förbannade över att de inte förstår vad hon skriver. Så från och med nu ska jag skriva på engelska. Hi there everyone! This is a blog about a sixteen-year-old girl named Evelino Blomkål (Blomkål means cauliflower). Well I am Evelinos friend. I don't know what to write but I hope everyone are feeling good! Eveliono is sitting next to me looking at cute boys in a school catalog. Oh I have to go, Evelino and Anno are calling me! Bye, have a great evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0