Ovissheten


Orken just nu är verkligen på noll. Men jag ska göra saker ändå man kan ju inte ligga och slappa hela tiden liksom. Så just nu ligger jag med datorn i knät i soffan och funderar. Funderar på vad jag ska skriva och vad jag VILL. Jag har en vilja men ändå följer jag den inte för jag har även en försiktig sida som tar över lite för mycket! Det gör att jag själv stannar upp även fast jag inte vill det. Det är som att man ska behöva dra igång mig och bevisa saker för mig för att jag ska få bort försiktigheten. Jag som älskar fart och fläckt!!!! Help... Jag vill ju men jag tänker för mycket och för länge. Vem orkar vänta på det liksom det hade inte jag själv orkat. Det är alltid samma andledning att jag är så feg fast jag egntligen inte är sån!!! Men just i de där "ovana" situtationerna så blir man det och sedan blir det inte som man vill för att tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0