Vad skönt....

Denna Söndag känns lite välkommen faktiskt för jag vill att denna ganska hemska vecka ska ta slut. Men som tur är så har den slutat ganska bra faktiskt. Fick reda på igår att jag kommer få tillbaka min skoldator redan i början av veckan för den var klar :D happy!
Idag har jag varit på badet i 4 timmar och sedan har jag ätit lite och fixat det sista på min kravspesifikation (stavning?) och ska om lite mer än en timma möta Agnes. Men innan det ska jag läsa lite på historian.
Jag hoppas att denna vecka blir mycket bättre än förra och att jag kan få vara på bra humör!! Jag kände mig så gnällig och arg denna vecka så förlåt mina nära och kära vänner/familj om jag utryckt mig surt eller sagt något skit och tjatat. Jag skyller på att livet gick emot mig.
Ni får ha en bra dag så hörs vi!
Kramar
evvis♥

PS. det är roligt att se att det är så många som kollar in på min blogg.



weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0