Inte länge kvar!!

Det är ju typ höst här hemma nu ju! Jag vill ha mer sol men som tur är så drar man till Italien på torsdag :D vad jag har sett det senast är det strålande sol och över 30 grader. Och vi som bara adr tänkt åka och bada någon av dagarna på dan och mest kolla på allt som finns att se( snacka om att det kommer bli varmt!!). Denna resa ska jag ta mängder med kort har jag tänkt mig så de får ni se när jag kommer hem. Idag har jag åkte runt lite och varit i Mariestad en stund och sedan en tur till mormor och morfar. Sedan har jag varit och gymmat och nu sitter jag och slappar i soffan. Imorgon blir det packa allt och tagga och sen ska jag nog träffa Anna en sväng. Ne nu ska jag kolla på OS! Kram Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0