Vansbro 2012

Nu var det ännu en gång avklarat. Det gick en minut snabbare denna gången än förra men jag är inte nöjd med tiden. Men jag känner ändå att jag får vara det för att inte ha simmat på ett bra tag och kondisen inte är den bästa. Det ös regna hela dagen förutom när vi gick upp ur vattnet. En av mina händer hade någon form av kramp nästan halva loppet och så kände jag i slutet att den andra började kännas lika dant men jag bet ihop ända in i mål. Kan säga att fingrarna inte är i bästa form än men bättre än igår i alla fall och träningsverken i armar och rygg får mig att känna mig som en tant. Måste säga att jag tycker det är väldigt roligt lopp även om man får slita ibland. Nästa år ska jag simma igen har jag bestämt mig för och då ska Agnes simma med mig har hon lovat. Då ska jag anmäla mig tidigt och träna röven av mig.

Idag är jag ledig och ska njuta av det!

Ni får ha det bra så hörs vi.

evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0