Lördag

Sitter nu och väntar på att bilen som ska skjutsa mig till Sofie där kvällen kommer tillbringas. Kan säga att allt är bra förutom att jag ha startat tänka så sjukt mycket och aa de är jobbigt även om det låter skit töntigt men vad ska man göra man kan inte precist styra sin hjärna. Så jag känner mig lite frånvarande:/ men men nu ska vi har roligt. Igår köpte jag och Agnes biljetter till chess, sedan var jag och mamma på utsprider för mamma ville gratta en så hon köpte en blomma och en liten figur. Sedan kollade vi på kortegen och sen gick jag lite på stan. På kvällen slappade jag och åkte en sväng till Hjo för att kolla vart jag ska på onsdag. Imorgon ska jag kolla på balen. Nu måste jag dra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0