Nervös till tusen

Hej på er gott folk!
 
Just nu har jag geografi men läraren bryr sig bara om de 6 första som sitter längst fram. Vi som sitter i mitten skiter han i och om man räcker upp handen så får man aldrig svar eller jo bara de längst fram. Tur att allt står i boken säger jag. 
 
Idag har jag haft lång sovmorgon men då passade jag på att ta en körlektion och sen blev det skola. Slutar om en timme ungifär och då ska jag hem och plugga svenska för jag har prov på fredag och det är så mycket att läsa! 
 
Igår blev det jobb och sedan plugg och träning på kvällen. Jag ska bli biff nu ska börja träna upp mina extremt klena armar så jag har något att skryta om och visa ;) haha! 
 
Hoppas ni mår bra!
 
ha det bra
evve

Kommentarer
Postat av: Angie

Vad fint Evvi! SNälla gör min enkätundersökning på min blogg är du bussig! skulle hjälpa mig något oerhört!

PUSS

2012-09-24 @ 20:30:22
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0