Snabbis

Jag måste nog vara den sämsta bloggaren i världen just nu men jag har massor att göra trotts att jag egentligen är typ arbetslös och ledig på obestämd tid. Eller det sista kanske inte stämde för nästa vecka drar jag igång med två fristående kurser. En som handlar om hur företag konkurrerar med varandra på internet och hur de utnyttjar det och den andra handlar om något jag tycker är sjukt roligt nämligen webbdesign. Den första har campusträffar men den andra är helt databaserad och jag förstår mig inte riktigt på hemsidan där man får all info. Så får väl sitta och klicka runt lite så kanske det funkar. Jag tänkte att dessa kurser kunde vara bra inför då jag någon gång i livet ska skaffa eget företag! För det ska jag någon gång men först vill jag ha lite erfarenhet och en grym idé. Sedan är det skönt att ha något att göra i fall man inte lyckas hitta något jobb.

Idag har jag typ städat både mitt rum (som nu är äntligen helt klart efter 3 veckor, jag är nog den segaste när det gäller städa och rensa bort gammalt skit) och även mormors bil som jag just nu åker runt i. Har fått låna den bilen under tiden mormor själv inte kan köra den. Hon tyckte jag var värd det ;-)

Igår var jag hos mormor med farmor och farfar och hjälpte mormor med städning (hon har brutit armen så hon är lite smått handikappad). Jag själv hade tur och slapp städningen och lagade istället mat. Vi gjorde en bra deal jag och farmor med det.

Imorgon är jag inte riktigt säker än på vad jag ska hitta på än. Lite sugen på att baka men vi får se.

Fredag ska jag shoppa ska köpa ett par byxor och kanske en tröja! Jag har sett ut. Sedan på kvällen ska jag träffa Anna och det blir väl säkert en tur på matfestivalen eller något.

Sedan resten av helgen ska jag spendera på Vann spa för lite utbildning. Så jag hoppas det blir bra!

Så jag har allt lite att göra om dagarna. Men det känns fortfarande som att jag ska tillbaka till skolan som det alltid varit förut. Det där med studenten kommer nog ta tid för mig att fatta att jag har tagit. Vill göra om det igen och jag vet att jag tjatar men det var den sjukaste veckan och den roligaste på länge. Kommer länge minnas den!

Ne nu ska jag fixa med lite annat. Ha det bra!
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0